Help, mijn vader is een puber

De vader van Sara doet raar. Hij komt terug van de kapper met een idioot kapsel, draagt ineens cowboylaarzen en strakke shirts, en hij sleutelt avonden aan zijn oude motor. ?Ik ga alles anders doen,? roept hij. Ook vindt hij mama opeens saai en haar kapsel tuttig. Dat hij dikke vrienden wordt met Bert, de vader van buurjongen Aaron, bevalt Sara helemaal niet. ?Zo begon het bij mijn vader ook,? waarschuwt Aaron. Zijn ouders zijn nu gescheiden. Tijd voor actie! besluit Sara daarom als haar vader met Bert gaat motorrijden in de Ardennen. Erg gesmeerd verloopt die actie niet. Sara komt zichzelf nogal vaak tegen. En niet alleen zichzelf, maar ook een zakkenroller, een verdacht behulpzame man en een groep irritante blufpubers. Het zit niet mee, vindt Sara, al vindt Aaron juist dat alles meezit. Ook als blijkt dat echt alles anders wordt.

Is Help, mijn vader is een puber het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Help, mijn vader is een puber