Heppie Vegan Kids

Heppie Vegan Kids

Junior   Topics 0
Dit boek is voor kinderen vanaf ongeveer negen jaar. Misschien wel het boek voor jou. Het opent een wereld. Een wereld, waarin je je op een bijzondere manier kunt inzetten voor duurzaamheid op aarde en een beter leven voor landbouwdieren. Misschien heb je besloten, of er over nagedacht om geen dieren en producten van dieren meer te willen eten en gebruiken. Misschien weet je niet of dat wel kan als kind. Of misschien zoek je naar een manier om het er met je ouders over te hebben. Dit boek vertelt je alles over gezond en verantwoord veganistisch eten. En hoe het is om plantaardig te leven in het algemeen. Samen met je ouders kun je op ontdekkingsreis gaan in de wereld van de vegans. Veel bekende mensen zoals Miri Kloosterman (Thijs van GTST), Milouska Meulens (Jeugdjournaal) Dio, Josje Huisman (K3), Ariana Grande, Armanda Govers (Utopia) Beyoncé, Dj Wannabeastar, en Miley Cyrus, om er een paar te noemen, gingen je voor omdat ze klaar zijn met het feit dat de aarde steeds meer vervuild raakt en dieren erg lijden in de grote veehouderijen. Je hoeft er niet aan mee te doen. Buig je samen met je ouders over deze duurzame levensstijl: word een Heppie Vegan! +

Kind & Jeugd
Kinderboeken diversen