Het activeren van je aardse goddelijkheid

Maria Magdalena laat zien hoe jij je Aardse Goddelijkheid activeert!

Wil jij als ge?ncarneerd wezen je relatie met de natuur, met Moeder Aarde en met de materie volledig doorgronden en je eigen maken? Wil jij je volledig Aarden en je spirituele en Aardse essentie met elkaar laten versmelten? Dan is 'De Maria Magdalena Code III - Het activeren van je Aardse Goddelijkheid' jouw boek!

Maria Magdalena legt vanuit de spirituele dimensie ons uit dat ieder mens zich met de Aarde verbindt door middel van dertien 'Bewustzijnskrachten'. Wanneer de mens al deze krachten doorgrondt en in het bewustzijn heeft ge?ntegreerd, is men staat om in volledige harmonie met alle natuurwetten op Aarde te functioneren.

Maria Magdalena introduceert ook de dertien 'Bewustzijnscentra' en de dertien 'Trillingskanalen' die ons dienen bij het omarmen van onze Aardse Goddelijkheid. Bij het activeren van je Aardse Goddelijkheid ontstaat een nieuwe bewustzijnstoestand: 'Eenheid in Manifestatie!'

'De Maria Magdalena Code III' voltooit de Code-trilogie van de auteurs Gabriela en Reint Gaastra-Levin, die zo de oneindige kennis en wijsheid van Maria Magdalena als spirituele meesteres voor de mensheid op Aarde toegankelijk maken.

Is Het activeren van je aardse goddelijkheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het activeren van je aardse goddelijkheid