Jezus zijn kruisiging en opstanding in een lichtlichaam

Jezus zijn kruisiging en opstanding in een lichtlichaam

Het belangrijkste ritueel op Aarde ooit

Maria Magdalena en Jezus nemen ons, in dit vierde deel over hun gezamenlijke leven, via de doorgevingen aan Gabriela
mee naar de laatste fase van Jezus’ leiderschap op Aarde. Zijn kruisiging heeft wereldwijd een grote betekenis gehad. En heeft dat nog steeds. Zowel door de grote energetische impact op de mensheid, de Aarde en de Kosmos, maar ook door de misvattingen die erover zijn ontstaan en de schuldgevoelens die als gevolg van de kruisiging bij de mensheid opspeelden.

De unieke openbaringen in dit boek brengen jou naar Palestina tweeduizend jaar geleden en maken dat het traditionele
beeld van de kruisiging vrijwel volledig veranderd. De nieuwe inzichten stellen jou in staat om veel aspectenverbonden met de kruisiging te helen en de bevrijdende energetische invloed ervan te doorvoelen.

Veel vraagstukken komen aan de orde: Waarom is de kruisiging het belangrijkste ritueel ooit op Aarde? Waarom heeft Jezus zich laten kruisigen? Wat was de rol van Maria Magdalena? Wat waren de rollen van de vrouwelijke en mannelijke discipelen? Welke processen voltrokken zich bij alle betrokkenen? Hoe vertelden zij het hun kinderen? Wat was de impact van de kruisiging op Jezus en Maria Magdalena zelf? Hoe uitgebreid bereidden Maria Magdalena en Jezus zich op de kruisiging voor? Is Jezus echt overleden? Was Maria Magdalena veilig na de kruisiging? Hoe kon zij naar Europa ontsnappen? Hoe belangrijk was de rol van oudste dochter Aleiah? Hoe kon Jezus opstaan uit de dood? Wat gebeurde erin het graf? Wat is een lichtlichaam en hoe heeft Jezus dit kunnen creëren? Wat is de spirituele betekenis van Pinksteren en Hemelvaart?

Vragen die Maria Magdalena en Jezus zelf in dit opzienbarende gechannelde boek beantwoorden!

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Follow Your Heart Publishing
30 december 2019
03 januari 2020

Reacties op: Jezus zijn kruisiging en opstanding in een lichtlichaam