Het avontuur begint

Het avontuur begint!
Voor de glorie van Merlijn, ik commandeer nu het Daglicht!
De 15-jarige Jim Lake junior is een doodgewone tiener. Dat wil zeggen, totdat hij op een dag uitverkoren is om de allereerste menselijke beschermer van de Trollenwereld te worden! De Trollen leven in een geheime wereld onder Jims geboortestad Arcadia Oaks. Als Jims missie faalt, zal de mensheid ophouden te bestaan! Het lot van beide werelden rust op zijn jonge schouders. Lukt het Jim om een succesvolle Trollenjager en tegelijkertijd een normale tiener te zijn? Waarschijnlijk niet. Maar normaal zijn was toch altijd maar saai...
In deze roman herbeleef je het avontuur waarmee het allemaal begon. Inclusief bonusscenes!

Is Het avontuur begint het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het avontuur begint