Het begraven land

Het begraven land

Rank 5795 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Vina weet niet meer hoe ze op deze plek terecht is gekomen. Ze weet alleen dat het veiliger voelt dan voorheen. Dokter Belarus is er om voor haar te zorgen. De pillen die hij haar geeft, moeten haar sterk houden. Praten met de andere tieners in zijn lab is verboden, maar Vina weet zeker dat het voor haar eigen bestwil is. Tot een jongen met een doordringende blik en ogen die haar bekend voorkomen haar vertelt dat niet alles is wat het lijkt.

Vina begint zich dingen te herinneren. Een vorig leven. Een leven waarin elke dag een gevecht tegen het water was. Een leven vol zonlicht en een belangrijk iemand die ze misschien voor altijd kwijt is: een jongen die Tiam heet. En als de ondergang dreigt, moet ze zo snel mogelijk de mensen vinden om wie ze geeft en ontsnappen… voor alles in elkaar stort.

Amerikaans bestsellerauteur Cyn Balog heeft al negen young adultromans op haar naam staan en is in diverse talen vertaald. ‘Het begraven land’ is het vervolg op ‘Het verdronken land’ en het tweede deel in de Getijden-serie.

Young Adult
Fictie 15+