Het boek van gevonden voorwerpen

Gelezen 75 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 96 Favoriet 5 Recensies 4
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

De jonge fotografe Kate is kapot van de dood van haar moeder Jane, een weeskind dat uitgroeide tot een gevierd ballerina. Terwijl Kate rouwt wil ze niemand om zich heen hebben – behalve Evie, de adoptiemoeder van Jane, die altijd als een oma voor Kate is geweest. Als Evie onthult dat ze meer van Janes afkomst weet dan ze ooit heeft willen toegeven, besluit Kate op zoek te gaan naar een familiegeschiedenis die ze voorgoed verloren had ­gewaand. Ze stuit op een tragisch liefdesverhaal van twee mensen die door omstandigheden van elkaar werden gescheiden – en die in tijden van oorlog, politiek tumult en armoede altijd van elkaar bleven houden.

Literatuur & Romans , Feelgood , Romantiek
Spannende boeken algemeen
Boekerij
15 juni 2015
25 juni 2015

Marijke Verhoeven Auteur

Melancholiek beschreven liefdesgeschiedenis

door: Marijke Verhoeven 2 likes

De prachtige omslag en het mooi uitgevoerde binnenwerk van Het boek van gevonden voorwerpen zijn dusdanig opvallend, dat het ongetwijfeld door veel boekliefhebbers wordt opgemerkt. Tel daar die intrigerende titel bij op en de nieuwsgierigheid van een potentiële lezer is gewekt.

De auteur Lucy Foley...

Reacties op: Het boek van gevonden voorwerpen