Het boek van JAN

Hét cadeauboek voor iedereen die Jan heet 'Jan' is in het Nederlands de meest voorkomende naam: een kwart miljoen Vlamingen heet Jan Dit is het allereerste cadeauboek dat alleen voor Jannen is bestemd. Met uitleg over waar de naam vandaan komt, spannende verhalen over de beroemdste Jannen ter wereld, spreekwoorden en citaten met 'Jan', jannelijke dieren en jannelijke plaatsen Een must voor alle Jannen in ons land, maar ook voor iedereen die Jean heet, John, Ivan, Johannes, Johan, Jens, Yannick, enzovoort En met een vrije pagina voor het verhaal van je eigen, dierbare Jan!
Dit is een boek alleen voor Jannen. Een allerpersoonlijkst boek! Ontdek waar jouw naam vandaan komt en geniet van de spannende verhalen over de beroemdste Jannen ter wereld, leer de dieren, planten en plaatsnamen met 'Jan' kennen... en vul je eigen vrije pagina met jouw eigen verhaal! Dit boek is samengesteld door een Paul. Paul Jacobs was radiomaker, en zou Jan geheten hebben als zijn vader het voor het zeggen had gehad. Hij schreef dit boek als eerbetoon aan alle Jannen, maar ook aan al wie Jean heet, of John, Ivan, Johan, Johannes, Jens, Yannick...

Is Het boek van JAN het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het boek van JAN