Het grote letterboek van A tot Z

Het grote letterboek van A tot Z

Letters leren is kinderspel

Illustrator l Camila Fialkowski

Dat kinderen spelenderwijs veel opsteken weten wij al jaren. Onze succesvolle educatieve spellen getuigen daarvan. Steeds zijn wij bezig om met onze kennis over kinderen en leerprocessen spellen te ontwikkelen die aansluiten bij de ontwikkeling en het leesniveau van kinderen. Eén ding hebben al deze spellen gemeen: spelenderwijs wordt het lezen bevorderd en het leesplezier aangewakkerd. Ook Het grote letterboek van A tot Z belooft een klassieker te worden. Met behulp van de letterversjes, zoekplaten of prachtige kijkplaten wordt letters leren kinderspel.
Dit kleurrijke boek is bestemd voor alle kinderen vanaf 4 jaar die interesse hebben in letters
en woorden. Bij elke letter van het alfabet vindt u letterversjes, zoekplaten of prachtige kijkplaten.
Het is een boek om eindeloos in te kijken en steeds meer letters te ontdekken.

Is Het grote letterboek van A tot Z het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het grote letterboek van A tot Z