Het leven op aarde

De ontzagwekkende diversiteit op onze planeet moeten we koesteren. In het licht van de dreigende klimaatveranderingen is dat gegeven actueler dan ooit. Het leven op aarde viert die variëteit met een fantastisch boek vol verrassende weetjes en spectaculaire, kleurrijke illustraties.Wetenschappers vermoeden dat er bijna tien miljoen soorten dieren en planten op aarde te vinden zijn. Zo zijn er meer dan 900.000 soorten insecten en 4600 soorten zoogdieren.Een bijzonder boek dat ook de jongste generaties zal aansporen de biodiversiteit zoals we die nu kennen niet alleen naar waarde te schatten, maar ook te beschermen.

Is Het leven op aarde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het leven op aarde