Het meesterwerk (Midprice)

"Het meesterwerk' van Francine Rivers: Een onverwacht liefdesverhaal dat je eraan herinnert dat Gods zelfs de meest gebroken mensen een plek geeft in een prachtig meesterwerk.

De succesvolle kunstschilder Roman Valesco lijkt alles te hebben: rijkdom, vrouwen, roem. Alleen zijn assistente Grace Moore, die tegen haar zin voor hem werkt, weet hoe weinig hij eigenlijk heeft. Romans verleden achtervolgt hem en echoot door de hallen en kamers van zijn lege villa. Maar Grace heeft geen idee van de manier waarop Roman in het geheim worstelt met zijn demonen: hij trekt er 's nachts op uit als The Bird, een beruchte maar nog niet geïdentificeerde graffitiartiest – een alter ego dat zijn carrière te gronde zou kunnen richten.

Ook Grace kan haar verleden niet achter zich laten. Na een zeer ongelukkig huwelijk heeft ze haar leven omgegooid en zich voorgenomen haar dromen nooit meer te laten stelen door iemand aan wie ze haar hart verliest. Als ze de man leert kennen achter het masker is het alsof hun gebroken verledens langzaam in elkaar schuiven… totdat er iets gebeurt dat zo onverwacht is dat het voor altijd hun levens zal bepalen.

KokBoekencentrum Fictie
06 oktober 2020