Ontsluierd

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Dit is het eerste deel in een serie van vijf over vrouwen die door God werden geroepen om een belangrijke rol te spelen in de voorgeschiedenis van Jezus. Getrouw aan de feiten zoals die in de bijbel zijn vermeld, brengt de schrijfster vrouwen van lang geleden tot leven en laat zij ze spreken op een bijdetijdse en inspirerende wijze. In Ontsluierd ontmoeten we Tamar, die haar leven in de waagschaal stelde om de vrouw te worden waartoe ze was geroepen. Uit dit verhaal is te leren hoe God onze omstandigheden, met ons vallen en opstaan, gebruikt om zijn plan ten uitvoer te brengen. Het concept van deze serie is nieuw. Na het verhaal volgt een bijbelstudie die vanuit Ruths levensverhaal is toegespitst op de persoonlijke geloofsontwikkeling van de lezer. Zo komt de lezer na het verhaal zelf in actie door middel van vragen en opdrachten. Deze serie bestaat uit 5 delen: Ontsluierd - het verhaal van Tamar Onbeschaamd - het verhaal van Rachab Ongeschokt - het verhaal van Ruth Onuitgesproken - het verhaal van Batseba Onbevreesd - het verhaal van Maria

Culinair
17 juli 2019