Het Miljardairsspel

Het miljardairsspel

Rank 9164 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Het rijkeluiskind Jim Warren Belfort is van jongs af aan voorbestemd tot grootse daden. Misschien niet vandaag of morgen, maar ooit zal hij bijdragen aan een betere wereld en daarin een heldenrol vervullen. Geld speelt geen rol, alles is mogelijk. Samen met zijn vriend Leo Delgado uit Rio de Janeiro gooit hij na zijn pensioen het roer volledig om. Geen liefdadigheidsfeestjes meer of schenkingen aan goede doelen, maar eindelijk doen wat hij diep van binnen altijd al voelde borrelen. Hij koopt een luxe eiland in de Bahama's, waar de beide miljardairs samen hun gewaagde plannen willen uitvoeren zonder pottenkijkers. Het leidt tot een gruwelijk spel met moord als inzet. Interpol wordt gealarmeerd wanneer er systematisch criminelen uit de internationale opsporingslijst worden vermoord. Speciaal agent Lucie Laurent wordt op de zaak gezet en moet alle zeilen bijzetten om de bizarre gebeurtenissen het hoofd te bieden. Keer op keer wordt ze op het verkeerde been gezet. Samen met haar collega raakt ze steeds verder verstrikt in het ingenieuze moordspel van de miljardairs en ondertussen vallen er steeds meer slachtoffers. De tijd dringt.

Thriller
Brave New Books