Daan Donkers

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Van de een op de andere dag wordt de hoogbegaafde bioloog Daan Donkers achtervolgd door schimmen en bespioneerd door drones. Gebeurt het echt of is hij paranoïde aan het worden? De plotseling opkomende hoofdpijnen en visioenen zijn zo beangstigend, dat hij hulp zoekt bij een psycholoog. Wanneer tot overmaat van ramp de liefde van zijn leven plotseling verdwijnt zonder enig spoor na te laten, knapt er iets bij Daan. Zijn wereld stort in elkaar. Hij moet uit een diep dal omhoog krabbelen om zichzelf terug te vinden en zijn vriendin te gaan zoeken.
Hij belandt in een wereld vol list en bedrog, waar de Britse geheime dienst een gruwelijk spel lijkt te spelen met menselijke gevoelens als inzet. Wanneer het duidelijk wordt dat ze achter hem aanzitten, moet hij vluchten. Hij ontdekt dat de geheime dienst hem ziet als de veelbelovende kandidaat, waar ze al meer dan een jaar op wachten. Een kandidaat waarvoor en waarom? Daan weet het niet en krijgt steeds vaker last van bizarre visioenen. Zijn mentale gezondheid staat op het spel.
Dan vindt hij steun uit onverwachte hoek en samen gaan ze de strijd aan tegen de Britse geheime dienst. De slimme dwerg tegen de machtige reus.

Thriller
Brave New Books