Het miljardenbrein

'Er zijn in dit gebouw minstens zes mensen die dit baantje even goed kunnen opknappen als ik. Ik spreek geen Fins, heb geen kennissen in Finland en ken het land niet. Waarom moest juist ik er naar toe gaan?' 'Omdat', zei Dawlish, 'jij van alle mensen hier het beste tegen de kou kunt.' Het Miljardenbrein is een gigantische computer waarmee een schatrijke Amerikaan met een duivelse bezetenheid vanuit een ondergrondse ruimte in Texas zijn privéspionagedienst bestiert. De Britse inlichtingendienst is beducht voor de frantsen van de fanatieke Texaan en wanneer Londen er lucht van krijgt dat hij vanuit Finland een dodelijk virus Rusland wil binnensmokkelen, stuurt Londen haar naamloze agent naar het strijdtoneel. * Dit boek is ook uitgebracht onder de titel Het miljardenmonstrum.

Is Het miljardenbrein het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het miljardenbrein