Het moet helemaal anders

Het moet helemaal anders

Rank 5973 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Psycholoog Jean-Pierre van de Ven vertelt je in Het moet helemaal anders hoe je grote veranderingen en plannen als een andere invulling van je werk, een leukere relatie, stoppen met roken, beginnen met sporten, vegetariër worden of eindelijk die wereldreis maken, succesvol aanpakt. In Het moet helemaal anders beschrijft psycholoog Jean-Pierre van de Ven de drie stappen van het veranderproces. Het grootste obstakel bij elke verandering is niet je partner of je portemonnee, maar een gebrek aan zelfkennis. Welke onbewuste motieven en leefregels sturen je gedrag aan?En hoe kun je jezelf daarvan bevrijden? Van de Ven toont aan dat je pas echte verandering in gang kunt zetten als je je hele zelf kunt zien, inclusief je nare trekjes en je schaamte. Voor Het moet helemaal anders putte hij uit zijn ervaring met zijn cliënten en uit de recentste inzichten uit de cognitieve gedragstheorie en de neurowetenschappen. Het resultaat is een inzichtelijk boek met praktische tips waarmee je vandaag nog aan de slag kunt.
Gezondheid & Psychologie
Ambo|Anthos