Het PSV gevoel

Na de succesvolle voetbalboeken Het Feyenoord-gevoel en 100 Jaar Ajax-gevoel, nu de opvolger over onze trots uit Het Zuiden, PSV. Wat maakt Philips Sport Vereniging tot een topclub? Hoe is de relatie met het grote moederbedrijf? En welke grote spelers en trainers hebben PSV roem en glorie gebracht? In Het PSV-GEVOEL komen al die zaken aan bod, geschreven met liefde voor de club, of in een kritische analyse. Hoogte- en dieptepunten, falen en succes in een smakelijke verzameling bij elkaar gebracht.

PSV is kampioen van Nederland geworden en is daarmee de eerste titelhouder van de 21e eeuw. In Het PSV-gevoel schrijven 14 auteurs over hun eigen PSV-gevoel of dat van anderen. Over spelers, trainers en voorzitters. Over het huidige PSV en dat van vroeger. Over Eindhoven en het minderwaardigheidscomplex ten opzichte van Ajax en Feyenoord, de grote clubs van boven de rivieren. Dat complex zou niet hoeven bestaan. Ook PSV heeft in de afgelopen decennia mooie successen geboekt: landstitels, nationale bekers en twee Europa Cups. En grote spelers hebben de bloei van hun carrière in Eindhoven beleefd. Bij PSV, een club met trouwe supporters, een club waar het nog gezellig kan zijn.

In Het PSV-gevoel komen al die zaken aan bod, geschreven met liefde voor de club, of in een kritische analyse. Hoogte- en dieptepunten, falen en succes in een smakelijke verzameling bij elkaar gebracht.

Is Het PSV gevoel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het PSV gevoel