Het raadsel rond het Rode Huis

Het raadsel rond het Rode Huis

Rank 5505 Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 12 Favoriet 2 Recensies 1
Junior   Topics 0
jeugdboek met illustraties, Nederlands, van eigen bodem, debuut, avontuur, mysterie, vampier, griezelen, Zwarte Woud, Roemenië

Een vlot en spannend avontuur, in korte hoofdstukjes vol cliffhangers. Voor avonturiers vanaf 10 jaar.

Bren baalt ervan dat zijn saaie vader nooit op vakantie wil. Maar op een dag staat ineens een oude camper voor het huis geparkeerd. Zijn avontuurlijke oom Waldo is op doorreis. Hij laat Bren een mysterieus document vol symbolen zien. De code om achter de betekenis van de tekens te komen is verborgen in hotel het Rode Huis. Bren reist met Waldo naar het Zwarte Woud, maar eenmaal in het hotel blijkt er veel meer aan de hand te zijn. Magische poorten, vampiers en duistere vloeken: het avontuur komt opeens wel heel dichtbij!
Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
Uitgeverij Clavis B.V.B.A.
25 mei 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Recensies

Spanning van begin tot eind.

door: Caroline Kuiper 1 like
Bianca Nederlof een auteur die veel tijd aan haar boeken besteed en dat zie en lees je. Het raadsel rond het rode huis, is haar 14de kinderboek alweer en deze is uitgegeven bij Clavis. De cover geeft de spanning al weer, een rood smal huis met een doolhof eromheen. De harde cover geeft het boek ook...