Het verhaal van Sky

Er is geen auteur voor wie we meer fanmail krijgen dan voor Joss Stirling. De vraag of we de volgende delen in de Soulmates-serie ook gaan uitgeven, is ons echt al tientallen (zo niet honderden) keren gesteld. Er was zelfs een online petitie gestart! Reden voor ons om Soulmates opnieuw uit te brengen en de serie nog een kans te geven. Samen met de fans hebben we een pact gesloten: ditmaal gaat Soulmates Nederland veroveren en zij gaan ons daar keihard bij helpen!

Het verhaal van Sky
Ware liefde was nog nooit zo gevaarlijk.

Sky vindt het helemaal niets dat ze met haar adoptie-ouders vanuit Londen naar de rustige Amerikaanse Rocky Mountains moet verhuizen. Tot ze op haar nieuwe highschool één blik heeft geworpen op de stoere maar arrogante Zed. Dan kan ze alleen nog maar aan hem denken. Zed heeft nooit echt interesse in meisjes, maar voor Sky valt hij als een blok. Hij noemt haar zelfs zijn soulmate en zegt dat ze de rest van hun leven samen zullen zijn.
Dit gaat Sky allemaal veel te snel en ze wil niets weten van het hele
soulmategedoe. En ook niet van de gaven die ze volgens Zed heeft. Toch kan ze, hoe hard ze het ook probeert, geen afstand van hem nemen en ze wordt meegesleurd in een wereld vol liefde, geweld, manipulatie, familiegeheimen en speciale gaven...

Redactionele recensie

Recensies (11)

Meer recensies

Is Het verhaal van Sky het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het verhaal van Sky