Het verhaal van Tracy Beaker

Humoristisch dagboek bekend van Ketnet Ik ben Tracy Beaker. En dit boek gaat over mij. Als ik jou was, dan zou ik het zeker lezen. Het is het meest ongelooflijke, meest coole verhaal dat ik ken. Eerlijk waar. En ik wed erom dat ooit een belangrijke filmmaker het opmerkt en er een film van maakt. En dan mag ik de ster zijn. (Net als mijn moeder). Ik denk dat ik Peter ook maar een klein rolletje in mijn film geef. Maar Louise en Justine niet. Absoluut niet. Cam kan het script schrijven als ze dat wil. Cam is... Maar als je dat wil te weten komen, sla je het best dit boek open en begin je snel te lezen. Tracy is 10 jaar. Ze woont in een weeshuis, maar het liefst van al zou ze ooit in een echt huis wonen, met een echte familie. Ze is een ondeugende flapuit en vertelt in haar eigen woorden dit knappe, ontroerende en vaak grappige verhaal. De populaire JACQUELINE WILSON verrast, vertedert en tovert een lach op je gezicht. Haar fantasie is net zo groot als die van Tracy Beaker. En haar verhalen zijn minstens even humoristisch. Misschien las je haar andere boeken De tweeling en Pestmeiden al. ‘Vermakelijk en aangrijpend. Een boek dat in je hoofd blijft spelen, ook lang nadat je het hebt neergelegd.’ The Guardian ‘Hou je vast, hier komt de vrouwelijke Adrian Mole en ik durf erom te wedden dat ze minstens even populair wordt’ The School Librarian. ?? ?? ?? ??

Is Het verhaal van Tracy Beaker het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het verhaal van Tracy Beaker