Het zwaartekracht-probleem

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 2
Zeven sciencefictionverhalen van Nederlandse bodem

De nieuwe keten - Een nieuwe logistieke wereld, zwermintelligentie bij drones en de wraak van een slachtoffer van innovatie.
Onzichtbare vrienden - Een onzichtbaar vriendje die een sciencefictionschrijver adviseert is opeens weg. Maar die schrijver is niet gek …
Het zwaartekrachtprobleem - Een oude dame heeft moeite met accepteren in een toekomst met snelle zwevers en geavanceerde medische procedures.
Louter mijn gedachten - De mogelijke gevolgen van een op hol geslagen kunstmatige intelligentie voor het lot van gedigitaliseerde hersenen.
Unboxing Helena - De onthulling van het ware verhaal achter de herinneringen van een biomechanische vrouw, die gevonden wordt in een doos op zolder.
De graveyard orbit - Hoe overleef je een moordenaar die als verstekeling opduikt op een scrapperschip in de vuilnisbelt van de ruimtevaart?
Ontwijk een asteroïde - Een buitenaardse sport met kosmische proporties en catastrofale consequenties in een wereld geregeerd door kunstmatige intelligenties.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels