Historische Verhalen. Verzamelbundel IV

Rank 780 Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 18 Favoriet 3 Recensies 4
Een eenzame wetenschapper uit het oude Alexandrië die alles verliest, een befaamd politicus die vecht voor zijn idealen en zijn leven, een jonge vrouw die haar leven weer opbouwt na een revolutie, twee neven die samen bouwen aan een piramide, en een ingenieur die voor een onmogelijke opdracht staat.

De vertellingen in deze verhalenbundel zijn gebaseerd op historische feiten, maar de auteurs voegen altijd een menselijk aspect toe. Zo ontmoet je unieke personages uit ons verleden en lees je over strubbelingen en successen, angsten en liefdes, hoogmoed en de onvermijdelijke val.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels
Uitgeverij Historische Verhalen
24 februari 2020
24 februari 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Marvin O. Hebban Recensent

Voor de vierde maal op rij een erg genietbare verzamelbundel

door: Marvin O. 1 like

Voor diegenen die het initiatief van Historische Verhalen al langer volgen, hoeft deze vierde verzamelbundel geen inleiding meer. Ongeveer eenmaal per maand kan men op de website van de initiatiefnemers een nieuw historisch verhaal lezen, helemaal gratis. Iedereen kan verhalen insturen, zolang ze...

Reacties op: Historische Verhalen. Verzamelbundel IV