Hoera! Voorlezen is leuk!

Junior   Topics 0

Een boek vol herkenbare eigentijdse verhalen geschikt voor kinderen van groep 1-2-3, geschreven in begrijpelijke taal. Voor leerkrachten van de basisschool is het een gemak om voor een heel schooljaar snel een passend verhaal te vinden, gebundeld in één boek. De verhalen zijn onderverdeeld in gekleurde categorieën, passend bij thema’s, gemoedstoestanden, de fantasie en belevingswereld van jonge kinderen. Deze categorieën zijn: emoties, fantasieverhalen, seizoenen, sociaal emotionele ontwikkeling, feesten en vieringen, algemene- en dierenverhalen. Dit boek is ook bedoeld voor ouders, opa’s en oma’s, opvoeders en kinderopvangcentra. Kinderen houden van fantasieverhalen, maar zijn ook gek op verhalen waarmee ze zichzelf kunnen identificeren. Dat geeft vertrouwen en ze leren ervan. Emoties worden besproken en dromen/wensen komen uit. Alles is mogelijk met dit voorleesboek.

Kind & Jeugd
Fictie 4-6 jaar
Uitgeverij Boekscout
12 november 2021
12 november 2021

Reacties op: Hoera! Voorlezen is leuk!