Hondje de enige echte

Yvonne Jagtenberg schrijft een lekker dik voorleesboek over een nieuw prentenboekfiguurtje: Hondje, de enige echte! Hondje is geen merkhondje. Geen ras of soort. Van Hondje is er maar één. Hij is niet groot of klein. Hondje is een groot man in een klein lijf. Hij heeft geen baas of huis. Hondje is de baas over zichzelf. Hij doet wat hij zelf wil. Het liefst iedere dag zijn natte neus achterna. Op zoek naar avontuur en eten! In Hondje, de enige echte leren wij dit
kwispelende vrijgevochten hondje beter kennen. We lezen hoe hij gedurende het jaar zijn dagen vult. We kijken hoe hij wandelingetjes maakt en onverwachtse bezoekjes brengt. Gewoon een boek over het leven van Hondje. Het hondje dat voor niets en niemand bang is, behalve voor de hond van de slager.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Hondje de enige echte het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hondje de enige echte