Hup Herman!

Hup Herman!

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Hangbuikzwijn Herman is ’s morgens niet altijd gecharmeerd van de lawaaierige haan en van de drukke kippen. Ze kakelen om het hardst wie de eerste is, de snelste, de beste. Herman houdt eigenlijk niet van dat gedoe, maar laat zich toch uit zijn tent lokken en voor hij het weet raakt hij verwikkeld in een race tegen de kippen. Maar onderweg realiseert hij zich dat verliezen of winnen er niet toe doet. Bij jezelf blijven is veel belangrijker!

Herman is een hangbuikzwijn met een sterk aanwezig karakter, dat met zijn gedrag en eigenschappen nog het meest doet denken aan een kind van een jaar of vijf. Een aandoenlijk, soms egocentrisch type dat zich nogal snel in de nesten werkt, maar iemand die je onmiddellijk in je hart sluit.

Hup Herman! is het eerste in een nieuwe reeks prentenboeken van meervoudig Zilveren Penseel-winnaar Yvonne Jagtenberg, bekend van geliefde series als Arno, Balotje en Hondje.
Kind & Jeugd
Rubinstein Publishing