Voorbestemd - Het Huis van de nacht deel 9

Huis van de Nacht 9 - Voorbestemd

Rank 2076 Gelezen 131 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 98 Favoriet 11 Recensies 2
Young adult   Topics 0

Zoey lijkt eindelijk een veilige haven te hebben gevonden, met Stark aan haar zijde. Ze is klaar om Neferet te verslaan. Maar het Huis van de Nacht wordt bedreigd door nieuwe krachten. En wat moet Zoey met de mysterieuze Aurox? Ze voelt dat hij de worsteling tussen goed en kwaad dreigt te verliezen en vermoedt dat Neferet hierachter zit. Zal Zoey op tijd Neferets verwoesting van alles wat ze liefheeft tot staan kunnen brengen?

Young Adult
Fictie 15+
Oorspronkelijke titel
Destined
Het Huis van de Nacht (9)
Henny van Gulik
Boekerij
05 april 2014

Recensies

Voorbestemd

1 like
Zoey lijkt eindelijk een veilige haven te hebben gevonden bij Stark. Ze is klaar om Neferet te verslaan, maar het Huis van de Nacht wordt bedreigd door nieuwe krachten. En wat moet Zoey met de mysterieuze Aurox? Ze voelt dat hij de worsteling tussen goed en kwaad dreigt te verliezen en vermoed...

I love it

door: MamaBella 1 like
Geweldige serie.. Ben begonnen met deel 1 en kon niet meer stoppen met lezen.nu inmiddels met boek 9 voorbestemd bezig en ben nu ook erg benieuwd naar het laatste boek in September.. P.C en Kirsten Cast zijn 2 geweldige schrijfsters..