IJskoud verzet

Rank 5645 Gelezen 32 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 26 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0

Nolan Solvenson denkt in Lainey Shelburne de liefde van zijn leven te hebben gevonden. Als zij hem nog een tweede kans wil geven, tenminste… IJshockeysuperster Nolan Solvenson is de man, zowel op het ijs als eraf. Althans, dat denkt iedereen. Hoewel zijn teamgenoten nog altijd bij ‘Yoda Solvenson’ aankloppen voor advies is, lukt het hem tegenwoordig maar niet om zijn eigen leven op de rails te krijgen. En dat is allemaal de schuld van Lainey Shelburne. Hoewel hij maar niet kan stoppen met denken aan haar, is hij vastbesloten om haar op afstand te houden. Zeker na de paar opwindende ontmoetingen die ze inmiddels met elkaar hebben gehad. Nolan wil Lainey. In zijn bed. En uit zijn hoofd. En daar zet hij alles voor op het spel. Lainey Shelburne is helemaal klaar met Nolan Solvenson. Hij heeft haar genadeloos gedumpt. In plaats van de trap in z’n b*llen die ze hem eigenlijk wil geven, schopt ze de topsporter regelrecht de friend zone in. En daar kan hij voorlopig blijven, want haar hart nog eens aan hem geven, dat kan hij vergeten. Toch?

Romantiek
Boys of Winter (2)