Hoe ik van je hou

Echte liefde is nooit simpel…

Chase en Kay zijn in Las Vegas en hebben maar één doel: Will redden en voorkomen dat hij de grootste fout van zijn leven maakt. Weer in Las Vegas zijn, de stad die hem bijna zijn leven kostte, blijkt niet gemakkelijk voor Chase. Hij moet ervoor vechten om niet te vervallen in oude zonden.
In zijn zoektocht naar Will en met een dringende deadline, moet Chase een manier vinden om in het reine te komen met zijn eigen fouten. Hij komt erachter dat het antwoord op de meest ingewikkelde vragen soms simpel ligt in liefde. Soms moet je alleen je hart openstellen en iemand van je laten houden.

Hoe ik van je hou is het derde en laatste deel van de Hoe ik voor je sta-serie van bestsellerauteur S.R. Grey.

Recensies (1)

Is Hoe ik van je hou het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe ik van je hou