Hoe ik voor je leef

Kan een getatoeëerde bad boy zijn verleden achter zich laten en geluk vinden in de liefde?

Chase denkt eindelijk zijn geluk te hebben gevonden met Kay. Maar als zijn broertje Will naar Harmony Creek komt, wordt de relatie van Chase en Kay danig op de proef gesteld.
Geheimen uit het verleden komen aan het licht als Will een aantal onbezonnen acties onderneemt. Geheimen die Chase hoopte voorgoed achter zich te hebben gelaten. Wills onverantwoordelijke gedrag heeft niet alleen effect op Chase en Kay, maar heeft ook z’n weerslag op de andere inwoners van Harmony Creek. En een aantal van die acties hebben desastreuse gevolgen.

Als Will een laatste, onvergeeflijke fout maakt wanneer zijn vriendin in Las Vegas in de problemen komt, kan Chase niet anders dan ingrijpen. Hij moet kiezen en de keuze die hij maakt, kan wel eens het einde betekenen van zijn relatie met Kay.

Hoe ik voor je leef is het langverwachte tweede deel in de Hoe ik voor je sta-serie van bestsellerauteur S.R. Grey.

Recensies (1)

Is Hoe ik voor je leef het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe ik voor je leef