9789044535693_VCOVR

AD:

IJzer en bloed

Gelezen 122 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 90 Favoriet 7 Recensies 4
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 1   Topics 0

Misdaadjournaliste Annika Bengtzon krijgt een verontrustend berichtje van haar zus Brigitta: 'Annika, help me!' Daarna wordt het stil. Brigitta is verdwenen. Terwijl de krant waar Annika werkt de ondergang nabij is en ze volledig in beslag wordt genomen door een rechtszaak over een gruwelijke moord op een dakloze, is ze gedwongen op zoek te gaan naar haar zus. Daarbij moet ze ook haar eigen turbulente verleden onder ogen zien.

IJzer en bloed is een literaire thriller over relaties en verzoening, identiteit en wraak. Het is het elfde en laatste deel uit de reeks over misdaadverslaggeefster Annika Bengtzon.

Detective
Annika Bengtzon (11)
Uitgeverij De Geus B.V.
01 oktober 2015
01 oktober 2015
9789044535693 , 9789044535709 , 9789046312094

Een waardig afscheid

door: Jacky Overmeen 1 like

De Zweedse auteur Liza Marklund heeft geen introductie meer nodig. Ze verkocht 13 miljoen exemplaren van haar misdaadromans, met als grote hit de serie 'Annika'. Het elfde en laatste deel IJzer en Bloed  neemt de lezer nog één keer mee in de wereld van Annika, die verstrikt raakt in een gevecht met...

Reacties op: IJzer en bloed