Ik ben Raaf

Marieke is zestien en zwanger, haar vriendje Will verdwijnt met de noorderzon;;;Iny Driessen beschrijft op een herkenbare en gevoelige manier de angsten en gevoelens van Marieke. Thomas Goyvaerts geeft op een rake manier het standpunt van Will weer ;;;Originele wisselwerking en contrast tussen de standpunten van de twee hoofdpersonages 'Je zult van me houden en je zult me haten. Dat is niet belangrijk. Nog niet. Eerst moet je me leren kennen. Noem me voorlopig Raaf. Ik ben Raaf. En verder ben ik ook een jongen. Iedereen observeert, maar niet iedereen observeert met een doel. Ik wilde begrijpen. Ik wilde kennen. Ik wilde weten. En nu ik begrijp, ken en weet, ben ik onweerstaanbaar.' Marieke is zestien en zwanger, haar vriendje Will, alias Raaf, verdwijnt met de noorderzon. Hoe moet het nu verder? Volg afwisselend het verhaal van Marieke en Will. Iny Driessen beschrijft de angsten en gevoelens van Marieke, haar zoon Thomas Goyvaerts geeft op een rake manier het standpunt van Will weer.

Is Ik ben Raaf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik ben Raaf