Ik kan er nét niet bij

Rank 1574 Gelezen 486 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 611 Favoriet 44 Recensies 46
Non-fictie Artikelen 14 Newsroom 4 Lijsten 7 Spots 22 Hebban 1000 366   Topics 0

Na de blije komst van de tweeling Willem en Maurits blijkt de een geboren te zijn met een zware hersenbeschadiging, de ander heeft autisme.

In Ik kan er nét niet bij vertelt hun vader Sander het aangrijpende verhaal van de eerste jaren van zijn bijzondere zonen. Hij schrijft openhartig over zijn persoonlijke ontdekkingstocht naar het vaderschap, over de tegenslagen die het gezin treffen, maar ook over de vreugde als een van de jongens een mijlpaal bereikt, over hoe ze knokken en relativeren, en bovenal de goede moed erin houden.

Ik kan er nét niet bij is een ontroerend, maar tegelijk ook hoopvol en zelfs hier en daar humoristisch boek.

Literaire non-fictie algemeen
Waargebeurde verhalen
HarperCollins Holland
15 november 2017
27 juni 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Louise

Lindy (Hebban Crew) Hebban Crew

Dubbel geluk, dubbel verdriet

door: Lindy (Hebban Crew) 8 reacties 8 likes

Het is de zomer van 2007. Een man ontmoet een vrouw. Ze worden verliefd en op de eerste date komt dé vraag al ter sprake: ‘Wil jij eigenlijk kinderen?’. Willen, dat is iets anders dan krijgen, merken Sander Verheijen en zijn vrouw Jip een paar jaar en een handjevol mislukte zwangerschapstesten...

Reacties op: Ik kan er nét niet bij