Ik kus uw handen duizendmaal

In dit nieuwe deel van de populaire reeks boeken met faxen aan Ger verschijnt het debuut van Nicolien Mizee, ze is schrijver! Ze maakt kennis met het circus rond zo’n debuut, de radio-interviews, kranteninterviews en gaat toch gewoon door met leven. Mizee begint aan een tweede boek waar ze een ‘echte roman’ van wil maken en het deel eindigt met een reis naar Brazilië.

Maar het zullen de kleinere en alledaagse beslommeringen zijn die de lezer de pagina’s zal doen laten omslaan als bij een echte pageturner; de spanning in de faxenboeken zit ’m steeds in het heel gewone en herkenbare. De dagelijkse pleziertjes en irritaties, kwesties en vraagstukken die herkenbaar zijn, maar ongebruikelijk goed en scherp geformuleerd. Mizee’s faxenboeken vormen een stoomcursus in aandachtig leven: leren kijken en denken en schrijven als Mizee.

Is Ik kus uw handen duizendmaal het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik kus uw handen duizendmaal