Ik zie je op het strand
  Luister een fragment

Ik zie je op het strand

Gelezen 1137 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 304 Favoriet 45 Recensies 17
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 5 Spots 27   Topics 0

Ik zie je op het strand is de nieuwe roman van Jill Mansell (van bestsellers als Lang leve de liefde en Je bent geweldig). Romantische verwikkelingen, misverstanden en zussenrivaliteit – een feelgood verhaal dat je niet weg kunt leggen! Perfect voor wie houdt van Jojo Moyes en Sophie Kinsella.

Clemency is niet op zoek naar de liefde als ze Sam ontmoet in het vliegtuig. Maar aan het eind van de vlucht hebben ze een echte klik. Dit voelt als iets heel speciaals… maar hij verdwijnt helaas uit haar leven.

Drie jaar later woont Clem weer in haar geboortedorp in Cornwall. Als haar stiefzus Belle uit Londen overkomt, verwaander dan ooit nu ze de perfecte man heeft gevonden, is Clem blij voor haar, echt waar… tot ze ontdekt wie Belles perfecte man is: Sam!

Romantiek
Romantiek
Marja Borg
Luitingh-Sijthoff
24 april 2017
03 mei 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Zonnebril, zonnebrand en de nieuwe Mansell!

door: Janneke Elderbroek

Het is weer volop zomer en dat betekent: tijd voor een nieuwe roman van Jill Mansell! Dankzij deze feelgoodauteur kunnen liefhebbers van dit genre elke zomer weer een nieuw boek lezen vol liefde, humor en vriendschap. Mansell schreef eerder bestsellers als Je bent geweldig en Lang leve de liefde.

...

Reacties op: Ik zie je op het strand