Ingehouden adem

Dit boek vertelt over de strijd die ik ruim 20 jaar met mezelf heb gevoerd om mijn homoseksualiteit te accepteren. Over hoe ik mijn homoseksuele gevoelens weg stopte en een leven ging leiden als heteroseksueel met alle gevolgen van dien.
Hoe ik na mijn coming-out in een wereld terecht kwam waarvan ik het bestaan niet kende.
Ik hoop met dit boek mannen en vrouwen die (nog) niet voor hun geaardheid uit durven te komen, over de streep te trekken dit wel te doen.
Met mijn persoonlijk verhaal wil ik aantonen dat het voor veel homoseksuelen nog steeds erg moeilijk kan zijn om uit de kast te komen.
Maar dat het als een bevrijding voelt als je na jaren van strijd de rust en het vertrouwen in jezelf terug vindt en eindelijk trots kunt zijn op wie je bent, namelijk...jezelf!

Is Ingehouden adem het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ingehouden adem