Insomnia

Gelezen 519 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 487 Favoriet 23 Recensies 23
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 7 Top25's 4   Topics 0

Jilliane Hoffman schrijft thrillers die zich kunnen meten met het beste werk van Karin Slaughter, Gillian Flynn en Patricia Cornwel. ‘Insomnia’ is opnieuw een ijzersterke thriller na eerdere hits als ‘Vergelding’, 'De kleine getuige' en ‘De snijkamer’.

Na de vondst van het mobieltje en de bebloede jas van de vermiste 17-jarige Mallory, is de politie in de hoogste staat van paraatheid. Mallory voldoet aan het profiel van de slachtoffers van de seriemoordenaar die zich in tweets aan de FBI ‘Handyman’ noemt. Als Mallory twee dagen later verward en bebloed wordt aangetroffen en zegt ontsnapt te zijn aan de Handyman is er geen reden om aan haar verhaal te twijfelen. Of toch wel? Heeft zij nu juist zijn aandacht op haar gevestigd en is zijn jacht nu echt begonnen?

Thriller
Bobby Dees (2)
De Fontein Romans & Spanning
25 september 2018
25 september 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Stefan

Janneke van Geertruy Hebban Recensent

Hoffman houdt je op het puntje van je stoel

door: Janneke van Geertruy 1 like

Jilliane Hoffman heeft een geschiedenis als officier van Justitie in Miami waarbij ze werkte aan het oplossen van zware misdrijven. Ook stond ze de FBI bij in talloze misdaadonderzoeken. Deze ervaring met de politiewereld lees je terug in haar boeken.

Insomnia is Hoffmans tweede boek over...

Reacties op: Insomnia