Isolatie

Isolatie

Rank 88 Gelezen 25 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 13
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Arboprofessional Renske Nijland is getuige van een ernstig bedrijfsongeval in een piepschuimfabriek. Vlak voordat het slachtoffer wordt afgevoerd, fluistert hij een woord in haar oor. Een Pools woord. Als Renske een onderzoek start, blijkt de man spoorloos verdwenen en wordt ze tegengewerkt door de directeur. De onverwachte terugkeer van haar moeder en de vondst van een lijk in het vredige Ellecom werpen een heel ander licht op het incident. Kan Renske meer doden voorkomen?
Tamara Onos (1972) is arbeidshygiënist en hoger veiligheidskundige. Zij adviseert en schrijft over veilig en gezond werken. Haar liefde voor de pracht en problemen van arbeid deelt ze met Renske Nijland, de hoofdrolspeler uit deze serie.
Isolatie is het tweede deel uit de Renske Nijland-thrillerreeks. Het eerste deel, Onder Invloed, is uitgeroepen tot De Beste Nederlandse Vrouwenthriller van 2019. Het boek ontving gemiddeld vier sterren bij Hebban, bol.com en Vrouwenthrillers.nl.
“De betrokkenheid en het plezier van Onos in haar werk spat van de pagina’s in dit vlot geschreven en originele debuut.”
Trouw – Monique de Heer, 6 april 2019

Thriller