Onder invloed

Gelezen 94 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 85 Favoriet 3 Recensies 45
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Wanneer een visser in het Gelderse natuurgebied de Havikerwaard verdrinkt, wijt de politie dit aan dronkenschap. Renske Nijland gelooft hier niets van. Als expert gevaarlijke stoffen is zij ervan overtuigd dat iets of iemand het slachtoffer heeft bedwelmd. Met de dood tot gevolg. Ze bijt zich vast in het mysterie, maar kan niet voorkomen dat ze haar kinderen daarbij ongewild in levensgevaar brengt.

Tamara Onos (1972) is arboprofessional (arbeidshygiënist en hogere veiligheidskundige). Zij adviseert en schrijft over veilig en gezond werken. Haar liefde voor de pracht en problemen van werk deelt ze met Renske Nijland, de hoofdrolspeler van dit boeiende debuut.

De sprankelende schrijfstijl van Tamara zorgt ervoor dat je zonder pardon het verhaal wordt ingezogen en pas wordt losgelaten als je weet wat de harde waarheid is.
Marelle Boersma - thrillerauteur en schrijfdocent

Thriller
LetterRijn
01 februari 2019
01 februari 2019

Hebban Recensies Hebban Recensent

Veelbelovend begin van een nieuwe serie

door: Hebban Recensies

Begin februari debuteerde Tamara Onos (1972) met de psychologische thriller Onder invloed bij uitgeverij LetterRijn. Onos is in het dagelijks leven werkzaam als arboprofessional. Zij schrijft en adviseert daarbij over veilig en gezond werken.

In het Gelderse natuurgebied De Havikerwaard wordt de...

Reacties op: Onder invloed