Je hebt mijn hart

Conrad, Theo en Silke beginnen aan hun laatste jaar op de universiteit. Nu de rest van de kliek vertrokken is, zijn ze aanvankelijk wat van slag, maar ze trekken met elkaar op en maken er het beste van.

Conrad is momenteel niet geïnteresseerd in een serieuze relatie, wel in een snelle wip. Wanneer hij op een feestje een prachtige vrouw ziet, iemand die duidelijk te stijlvol is voor een drinkgelag, wil hij van haar zijn meest recente verovering maken. Maar ze glipt hem door de vingers, nog voor hij de kans krijgt met haar te praten. Hij vergeet uiteindelijk de vrouw zonder naam. Maar zal hij haar ooit weer ontmoeten?

Theo werkt als instructeur in een vechtsportschool, en wanneer een meisje komt solliciteren, sparren ze samen wat op de mat. Omdat ze een vrouw is, besluit Theo niet zijn gebruikelijke kracht in te zetten. Maar ze vloert hem en wint zelfs het partijtje. Hij wordt genadeloos gepest met dit verlies, en Alex, zijn nieuwe aartsvijand, laat het hem nooit vergeten.

Silke weet dat ze haar tijd verspilt met een slechte jongen die een leren jasje draagt, rondrijdt op zijn Harley en zittend op de trap marihuana rookt. Maar iets aan hem trekt haar aan. Zij ziet als enige in dat hij meer in zich heeft dan hij de buitenwereld laat zien. Beetje bij beetje bewijst ze dat, en dwingt ze hem om de waarheid te accepteren.

Skye is helemaal van de kaart nu ze Cayson kwijt is. Ze is zwak en blijft gebroken achter nadat ze heeft gelogen en Cayson heeft laten geloven dat ze iets vreselijks heeft gedaan. Een leven zonder hem voelt als happen naar adem in de ruimte. Het maakt niet uit hoe hard ze haar best doet, ze kan nooit genoeg lucht krijgen. Sinds ze een andere vrouw, gekleed in niets anders dan een T-shirt, zijn voordeur zag opendoen, is haar hart gebroken. Ze verdrinkt in haar emoties en stort helemaal in.

Cayson begint aan zijn studie op de medische faculteit, maar is er meestal niet bij met zijn gedachten. Hoewel Skye hem diep heeft gekwetst, kan hij de gevoelens die hij voor haar heeft niet van zich afschudden. Hij wil haar haten en vergeten. Hij wenst dat ze nooit samen waren geweest ... maar hij blijft naar haar verlangen. Hij vindt zichzelf zwak en zielig. Hij raakt helemaal verbitterd wanneer hij snapt wat Skye echt heeft gedaan. Ze heeft hun relatie stomweg kapotgemaakt. Elke dag is een worsteling en hij gelooft niet dat hij ooit over haar heen zal komen.

Slade en Trinity hebben moeite om hun relatie in stand te houden. Het verlies van hun privacy eist zijn tol. Slade wil met Trinity naar bed zodat hij haar de hele nacht kan knuffelen. Hij slaapt amper nu hij in geen maanden meer haar warme lichaam naast zich heeft gevoeld. Maar op de een of andere manier duwt hun gebrek aan intimiteit hen alleen maar dichter naar elkaar toe.

Recensies (1)

Is Je hebt mijn hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Je hebt mijn hart