Joie de Vivre Magazine 1

Deze tijd is vaak te hectisch. Je verliest jezelf te snel. In de eerste editie van Joie de Vivre geven we aandacht aan retreats, kennisbronnen en middelen om het leven te veraangenamen en te ontsnappen aan jouw dagelijkse druk.

Ayurveda is een eeuwenoude kennisbron uit India die voor deze tijd opvallend goede handvatten biedt. In deze uitgave gaan we in op werking en bijdrage van Ayurveda op jouw leven.
Wil je in aanraking komen met meerdere grote spirituele disciplines, zoals Shiatsu, voetreflex, yoga en Ayurveda, denk dan aan de retreatweek in masia Can Jordi in noord-Spanje.
Op Bali waren wij vlak voor de regentijd. Ze kennen daar enkel de seizoenen ´zomer´ en ´regen´. Wandelen op Bali heeft een magisch soort energie, dat voel je overal.

Aandacht voor jezelf, groei, jouw welzijn, spiritualiteit, eeuwenoude kennisbronnen en vooral: voor plezier en geluk. Het Joie de Vivre e-magazine biedt een bron voor dit alles, met als oogmerk om over de fijne dingen in het leven te verhalen en een fijn ontspanningsmoment te bieden.

Is Joie de Vivre Magazine 1 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Joie de Vivre Magazine 1