Jongleren met voeding

In het boek “Jongleren met voeding” scheppen wetenschappers Jaap Seidell en Jutka Halberstadt duidelijkheid in de voedselverwarring. Ze beantwoorden kleine en grote vragen over voeding, gedrag en gezondheid tijdens de zwangerschap, voor baby's, peuters, schoolkinderen, tieners en volwassenen. Want elke fase in het leven roept weer nieuwe vragen en dilemma's op voor wie langer gezond wil blijven.

Gezond eten is een levenslang proces, en daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. Maar het maken van de juiste voedingskeuzes kan soms aanvoelen als jongleren met allerlei soorten informatie. Wat is gezond, en wat niet? Moet ik hypes wel of niet volgen? En is mijn eten eigenlijk wel duurzaam en diervriendelijk geproduceerd?

Is Jongleren met voeding het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jongleren met voeding