Jordanie

Jordanie

Stop met zoeken. Dit is hèt perfecte boek voor Jordanië. Als je binnenkort een reis maakt naar Jordanië óf er stiekem alleen een beetje van droomt, is er nu het perfecte boek om je op weg te helpen naar jouw droomreis!

Drink een glas muntthee in de schaduw van een bedoeïenentent terwijl het woestijnzand tussen je tenen kriebelt. Wandel over eeuwenoude paden waar in een ver verleden de houten wielen ratelden. Overtuig jezelf van de schoonheid van Petra en geniet van de gastvrijheid van de mensen. Geef hoffelijk voorrang aan nukkige kamelen die hun eigen route bepalen en drijf naar de einder op het zoute water van de Dode Zee.

Dit reisboek over Jordanië geeft een goed beeld van het (zelfstandig) reizen door het land. Dit boek is een bundeling van een boek van Ada Rosman-Kleinjan en Anika Redhed. De een schreef een reisboek over Jordanië en de ander een reisroman. Deze combinatie zorgt ervoor dat je voor, tijdens of na je Jordanië-reis al in de juiste stemming komt, er een leuke tip uithaalt of lekker van nageniet. Liefde voor reizen, liefde voor schrijven én liefde voor cappuccino bracht Anika en Ada samen. Dat ze nu samen een boek uitbrengen is dan ook een logische stap, waarmee ze jou als lezer en (toekomstig) reiziger naar Jordanië hopelijk een groot plezier doen!

We reizen allemaal op onze eigen manier. Daardoor is elke reis uniek, is elk reisboek uniek. Wat de een niet zag, zag de ander wel. Twee vrouwen, twee reizen, één land: Jordanië. Stap in en reis mee!

In deze bundel: Cappuccino in Jordanië van Anika Redhed en De zuilen van Jerash van Ada Rosman-Kleinjan.

Literaire non-fictie , Reizen & Talen
Reisverhalen