Josephine's zoektocht

Josephine's zoektocht

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Josephine (Jo) zit in een sleur. Elke dag gaat ze naar hetzelfde kantoor, verricht ze dezelfde werkzaamheden, ziet ze dezelfde collega?s. Ze woont alleen met haar kat in een klein huisje in het centrum van de stad. ?s Nachts wordt Jo geteisterd door dromen uit het verleden, althans dat denkt ze. Tot haar oma in haar dromen opduikt en ze levendige gesprekken voeren! Jo schudt deze dromen van zich af, haar oma is al jaren geleden overleden. Totdat Jo de vraag krijgt om het oude huisje op het platteland op te knappen en daar te gaan wonen. Jo vindt het moeilijk een besluit te nemen en wacht op een teken. Als dat teken zich uiteindelijk voordoet, pakt ze meteen haar spullen. De renovatie verloopt redelijk soepel en Jo geniet met volle teugen van haar nieuwe omgeving. Ze mist het leven in de grote stad helemaal niet. Ze begint zelfs met tuinieren. Maar als ze de oude planten wil verwijderen en wat graaft in de tuin, stuit ze op een gruwelijke vondst en neemt haar leven een hele andere wending?
Romantiek
Boekscout VOF