Kleine Kanjer! Babyboek voor Prematuren

Als je baby te vroeg is geboren, zijn je kraamtijd en het eerste jaar met je baby heel anders dan je had verwacht. Er is geen sprake van een roze wolk, maar van een achtbaan waarin je terechtkomt, waarin overleven je eerste prioriteit is. De kleinste kleertjes zijn je baby nog te groot. Lengte en gewicht passen de eerste maanden niet in de normale groeicurven en de vragen in de reguliere babyboeken zijn niet geschikt voor alles wat jullie meemaken. Ze zijn soms zelfs confronterend, omdat jouw baby aan geen van deze mijlpalen voldoet. In het Babyboek voor Prematuren wordt niet met zes weken gevraagd "heb ik al naar mama gelachen?" maar "buidelen we vaak?" en "welke verpleegkundige zorgde deze week voor mij?"

Dit boek helpt je om alle gebeurtenissen op een rij te krijgen wanneer je nog volledig in de ziekenhuisbubbel leeft. Maar ook daarna, wanneer je alles een plek kunt gaan geven, helpt dit boek je met de verwerking van alles wat jullie is overkomen. Dit speciale babyboek begint al bij zwangerschapsweek 24 en en richt zich in de eerste plaats op de (ziekenhuis)periode na een vroeggeboorte, gevolgd door het eerste jaar. In dit babyboek vind je vragen die bij de situatie passen, en extra veel schrijf­ruimte en plek voor foto's. Het heeft maar liefst 104 pagina's en is dus meer dan twee keer zo dik als de meeste reguliere babyboeken. Door dit boek in te vullen, creëer je een persoonlijk document over een intense en ingrijpende periode in jouw leven en dat van je baby.

Is Kleine Kanjer! Babyboek voor Prematuren het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kleine Kanjer! Babyboek voor Prematuren