Kort erop

Via de tamtam hoorde ik dat er problemen waren met de chef-sport van de Volkskrant die zijn pennenvruchten niet kon waarderen. Op dat moment wist ik dat die chef-sport er geen verstand van had en dat ik Nico Dijkshoorn zo snel mogelijk moest vastleggen. Een korte zakelijke mail was voldoende hem aan Voetbal International te binden. Intussen is hij een fenomeen. Ik hik al een jaar of dertig
tegen mijn eigen wekelijkse column aan, maar collega Dijkshoorn schudt de lezenswaardige stukjes werkelijk uit zijn mouw. Zijn creativiteit grenst aan het onmogelijke. Voor een dagelijkse column draait hij zijn hand niet om.
Hij schrijft boeken, hij is dichter, zanger, muzikant, hij toert langs de theaters en is vaste gast in De Wereld Draait Door.

Ik ben er trots op dat Nico Dijkshoorn tot onze stal behoort.
Johan Derksen

Is Kort erop het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kort erop