Meer dan 4,3 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Laat niet los

Laat niet los

Rank 269 Gelezen 26 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 27 Favoriet 0 Recensies 7
Feelgood   Topics 0

De tweeëntwintigjarige studente geneeskunde Indy brengt haar vrije tijd het liefst door in de buurt van het skatepark. Daar bewondert ze de knappe skater Lars, maar altijd van een afstandje. Dankzij de opening van een nieuwe nachtclub worden ze samengebracht en al snel blijkt dat ze een passie delen.

Vroeger danste Indy op een hoog niveau, maar tegenwoordig vermijdt ze elke plek waar mensen dansen. Toch is ze nu in de nieuwe nachtclub, samen met Lars en hij is vastbesloten om Indy weer te laten dansen. Langzaam lijkt het erop dat het hem lukt en bloeit niet alleen de liefde tussen hen op, maar keert ook de liefde voor het dansen bij Indy terug.

Eindelijk is ze op het punt dat ze het verleden achter zich kan laten, als juist datgene gebeurt waar ze het allerbangst voor was. Haar wereld stort voor de tweede keer in. Kunnen de barsten in haar hart nog gelijmd worden?

Romantiek
Romantiek
Hamley Books (Bizzyby VOF)
08 maart 2023
08 maart 2023