Lekker landschap

Sinds de verschijning van de eerste editie van Michiel Bussinks Lekker Landschap heeft een groeiende groep Nederlanders de charme van het wildplukken ontdekt. Wat een enorme rijkdom aan mooie, smakelijke planten, bloemen, bessen, noten en paddestoelen kent ons landschap! Deze geheel herziene editie, met prachtige foto's van Maarten Westmaas, nieuwe planten en bessen en nieuwe recepten is één grote uitnodiging tot lezen, kijken, naar buiten gaan, plukken, koken en smullen. Van eekhoorntjesbroodgratin en lieve-vrouwe-bedstro-roomijs tot vlierbloesemsorbet en veldzuringsoep met gepocheerde eieren.

Dankzij de aanstekelijke cultuurhistorische verhalen en landschapsfoto's komt de Nederlands natuur letterlijk bij je binnen.

Inclusief handig overzicht van giftige planten, bessen en paddestoelen, zodat vergissen een stuk moeilijker wordt.

Recensies (1)

Is Lekker landschap het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lekker landschap