Lentezon

Gelezen 44 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 29 Favoriet 2 Recensies 13
Feelgood   Topics 0
Al je favoriete Happymoon animadores komen nog een keer samen in BarcoBeach Club. Voor de spannendste en meest sexy zomer van hun leven. De shows zijn groter, de liefdes intenser en de intriges valser.

Na een rustige winter, maakt Rafael de ranch klaar voor de zomer en bereidt Mandy zich voor op een nieuw seizoen vol vakantievierders. Ze verheugt zich op het nieuwe team collega-animadores en vreest tegelijkertijd het weerzien met Johnny.

Marlou reist van Lanzarote naar Mallorca. Ze kan niet wachten om de bühne van BarcoBeach Club te beklimmen. Marlou heeft een extra reden tot vreugde; op Mallorca ziet ze Johnny, de liefde van haar leven, terug.

Mels vingers jeuken. Ze wil haar geliefde Mini Club op het strand schoonmaken. De tafeltjes en stoeltjes tevoorschijn halen, nieuwe spelletjes bedenken en kinderen van over de hele wereld in haar armen sluiten. Haar Franse Friemel, Olivier, wil vooral Mel in zijn armen sluiten en nooit meer laten gaan.

De Lentezon schijnt fel wanneer het nieuwe team BarcoBeach Club bereikt. Overwint de liefde, ondanks dat de onderlinge verhoudingen op scherp worden gezet? En wacht! Is dat Fay die daar om een hoekje schuilt?

Wendy Louise's smeuïge schrijfstijl bevat veel humor, romantiek en passie. Ideaal voor de vakantie of om bij weg te dromen tijdens gure winteravonden.

Feelgood
Seizoenenserie (3)