Kerst op Mallorca

Gelezen 40 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 40 Favoriet 1 Recensies 8
Feelgood Spots 1   Topics 0
Drie hartsvriendinnen, twee sexy mannen, een huis op Mallorca en veel te veel verrassingen
(zong jij dit zojuist ook mee op de melodie van “Twelve days of Christmas”?)

Katta Mistel (jawel, Duits voor maretak) is dol op Kerstmis. En op Sem. Ondanks dat Sem kortgeleden haar hart brak, weet ze zeker dat het de mooiste kerst ooit wordt. Na een succesvol eerste seizoen van het hostel op Mallorca dat ze samen met de zussen Mia en Sara Visser runt, kijkt ze reikhalzend uit naar de kerstvakantie.

Ze stort zich vol overgave op de organisatie van een verrassingskerstfeest voor Sara. Wanneer Sem bovendien "per toeval" haar leven weer binnenwandelt, kan haar Feliz Navidad helemaal niet meer stuk... Of toch wel?

Kerst op Mallorca is een spin-off van de bestseller Ik wil jou(w) baby!
Dezelfde personages, een nieuwe verhaallijn.

Een kerstnovelle voor het goede doel
De totale opbrengst van deze novelle wordt gedoneerd aan de Antoni van Leeuwenhoek Foundation.
Lees meer over de auteurs persoonlijke motivatie voor deze donatie op Kerstopmallorca.nl

Wendy Louise's smeuïge schrijfstijl bevat veel humor, romantiek en passie. Ideaal voor de vakantie of om bij weg te dromen tijdens gure winteravonden.

Feelgood
Uitgeverij Wens Boeken