Zomerster

Rank 2003 Gelezen 90 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 46 Favoriet 4 Recensies 22
Feelgood   Topics 0
Volg een groep jonge mensen, tijdens het avontuur van hun leven. Op Mallorca verzorgen zij de animacion voor de hotelketen Happymoon Hotels. Een verhaal boordevol liefde, vriendschap, verraad en romantiek.

Mandy Blokdijk ziet al haar dromen in duigen vallen.
Nadat ze haar toelatingsauditie voor de Academie voor Kleinkunst verknalt, breekt ze met haar jeugdliefde. Ze heeft geen idee wat ze nu met haar leven aan moet, totdat ze hoort over de animadores. Jonge mensen die sport, spel en shows verzorgen in hotels. Mandy vertrekt naar Mallorca voor een zomer vol theater, zon, zee en sexy Spanjaarden.

Tijdens de opleiding valt ze echter als een blok voor haar Duitse collega Johnny. Is hun relatie bestand tegen het hectische leven van een vakantie entertainer? Of is het toch de sensuele Spaanse paardrijdinstructeur Rafael die roet in het eten gooit?
Beleef samen met Mandy de zomer van haar leven gedurende haar tijd als Zomerster.

Wendy Louise's smeuïge schrijfstijl bevat veel humor, romantiek en passie. Ideaal voor op vakantie of om bij weg te dromen tijdens gure winterdagen.

Feelgood
Romantiek
Literaire fictie algemeen
Seizoenenserie (1)
Uitgeverij Wens Boeken
09 april 2010
20 december 2017
9789048411313 , 9789400808904 , 1230002066134

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Debbie (Hebban Crew)

Reacties op: Zomerster